1772013

The Fosters

Na fims zijn series ook iets waar ik dol op ben. Het leuke aan series is dat ze niet heel lang duren (per aflevering) en dat er steeds weer nieuwe afleveringen komen, de verhaallijnen lopen ook langer door dan in een serie. Dus vandaag een serie die ik zelf heel goed vind; namelijk The Fosters.
Plot: The fosters zijn een samengesteld gezin. Stef Foster (Teri Polo) had eerst een relatie met een man waarmee ze haar zoon Brandon Foster (David Lambert) kreeg. Maar nu heeft ze een relatie met Lena Adams (Sherri Saum). Samen hebben ze een tweeling geadopteerd; Mariana (Cierra Ramirez) en Jesus (zeg Hesus) (Jake T. Austin) Foster. In de eerste aflevering van de serie voegen Callie Jacob (Maia Mitchell) en haar broertje Jude (Hayden Byerly) zich tijdelijk bij het gezin.
Duur: iets meer als 40 minuten per aflevering.
Genre: Drama
Met (volgorde van de foto van links naar rechts): Cierra Ramirez, David Lambert, Jake T. Austin, Teri Polo, Sherri Saum, Hayden Byerly & Maia Mitchell.
Jaar: 2013 - ...
Trailer:

IMDB cijfer: 7.6
Mijn Mening: Echt geweldige serie! Ik ben er dol op omdat het gewoon heel veel verschillende kanten laat zien. Zeker een aanrader!
 
Love,
Me
Bronnen: Youtube, IMDB & Facebook

No comments:

Post a Comment