1072013

Twisted

Na fims zijn series ook iets waar ik dol op ben. Het leuke aan series is dat ze niet heel lang duren (per aflevering) en dat er steeds weer nieuwe afleveringen komen, de verhaallijnen lopen ook langer door dan in een serie. Dus vandaag een serie die ik zelf heel goed vind; namelijk Twisted!
Twisted
Plot: Danny Desai (Avan Jogia) keert terug naar zijn school als hij de gevangenis heeft verlaten waar hij zat voor de moord op zijn tante. Zijn twee beste vriendinnen Lacey (Kylie Bunbury) en Jo (Maddie Hasson) zijn niet meer zoals ze vroeger waren. Maar het ergste is dat er weer iemand wordt vermoord en raad eens wie de verdachte is...
Duur: ongeveer 40 minuten per aflevering (zonder reclames)
Genre: Drama, Mystery, Thriller
Met: Avan Jogia, Kylie Bunbury & Maddie Hasson
Jaar: 2013 - ...
Trailer:
IMDB Cijfer: 7.5
Mijn Mening: Een goede serie, spannend want ik heb eerlijk gezegd geen idee wie haar vermoord heeft. En de serie doet ook blijken dat er iets was waarom Danny zijn tante zou hebben vermoord en ik wil heel graag weten wat, natuurlijk! Spannend (maar niet té) en het is niet in zo'n donker sfeertje als de meeste films over moorden.

Love,
Me
Bronnen: IMDB, Youtube & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment