2172013

Drama Sunday Film Tip

Films kijken is een van mijn favoriete bezigheden (als je het nog niet had ontdekt) en zondag is altijd de rustige dag dat ik films of series kijk, vandaar dus om de week de Drama Sunday Film Tip, omdat drama op zondag nog beter is! Vandaag tip ik de film Stoker.
stoker | via Tumblr

Plot: Na de dood van India's (Mia Wasikowska) vader, komt haar oom Charlie (Matthew Goode) bij haar en haar moeder (Nicole Kidman) wonen. Ze wist niets van het bestaan van haar oom Charlie. Maar dan verandert er van alles.
Genre: Drama, Mystery, Thriller
Duur: 99 minuten
Jaar: 2013
Met: Nicole Kidman, Matthew Goode & Mia Wasikowska
Trailer:

IMDB Cijfer: 7.0
Mijn Mening: Geweldige film! Je moet hierbij een beetje denken aan Beautiful Creatures. Het is af en toe wat moeilijk te begrijpen maar uiteindelijk snap je het wel (ongeveer). Maar de film is gewoon heel goed!
 
Love,
Me
Bronnen: Youtube, IMDB & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment