1172013

LaurenConrad: Part III

Misschien weten jullie het al maar ik lees veel. En dan lees ik van allerlei verschillende dingen (de rassenscheiding in de jaren zestig, vampiers ;) etc.) maar ook vind ik de boeken van Lauren Conrad ontzettend leuk. Ik moet dan ook toegeven dat ik al haar boeken heb (het zijn er in totaal 8). En daarom vandaag een post over Lauren Conrads boeken.
Picture - Index - Idėjos prie kavos - www.picit.ledi.lt

Lauren Conrad kennen we onder andere van Laguna Beach: The Real Orange County & The Hills. Twee realityshows die op MTV zijn uitgezonden. Lauren Conrad (L.C.) is geboren op 1 februari 1986 in Laguna Beach, Californië. Tegenwoordig schrijft ze, ontwerpt ze en is ze ook model.
Dit zijn al haar boeken (van boven naar beneden):
L.A. Candy (2009), Sweet Little Lies (2010), Sugar & Spice (2010);
The Fame Game (2012), Starstruck (2012), Infamous (2013);
 Style (2011), Beauty (2012).

Style

Achterkant:
"Laurens allereerste Style Guide staat vol prachtige foto's en vrolijke, stijlvolle outfits. In dit boek vertelt ze hoe je je haar klassieke, subtiele stijl eigen kunt maken. Met Laurens hulp zul je er iedere dag fabulous uitzien!" Mijn mening over Style:
Dit was niet mijn eerste beautyboek maar het is (en nog steeds) wel mijn favoriet (hij begint zelfs al een beetje uit elkaar te vallen :-$), want het is duidelijk er staan heel veel handige tips in (denk aan kledingtips, maar ook bijvoorbeeld hoe je je broek inkort). De variatie in het boek is groot en dat vind ik zelf heel fijn, het is echt een geweldig boek!
230 pagina's
Hier te bestellen in het Engels (vanaf €11,49)

Beauty

Achterkant (zelf vertaald):
Of ze nou voor de camera staat of achter de schermen, stijl icoon Lauren Conrad heeft jaren geleerd van de pros en haar loop geperfectioneerd, en nu deelt ze al haar beauty geheimen.
In haar eerste gids helemaal gericht op beauty, verteld Lauren alles wat je moet weten om je eigen beauty potentie te maximalizeren. Van tips voor het maken van een sterke foundation en een gezonde huid en haarvoeding, sportoefeningen en alles rond welzijn tot dagelijkse make-up technieken en trucjes voor looks voor speciale gelegenheden.
Vergeleken Style vond ik dit boek iets minder, maar dat komt vooral omdat ik graag een boek heb over meer dan één onderwerp. Voor de rest is het een goed boek met veel handige tips over beauty.
240 pagina's
Hier te bestellen in het Engels (€13,49)
Dit waren dan de Lauren Conrad Boeken post! Ik hoop dat je ervan genoten hebt :)
Love,
Me
Bronnen: WeHeartIt & Bol.com

No comments:

Post a Comment