2572013

Music

Ik ben dol op muziek en kan geen dag zonder het luisteren ervan. En dus vandaag weer een muziek post. Met nieuwe liedjes, of die ik net ontdekt heb. En de liedjes die ik de laatste tijd heel vaak op repeat zet. Lees dus verder voor een muziek update.
AlĂ­vio Imediato | via Tumblr
Allereerst wat ik niet kan ontwijken One Directions nieuwe lied en de daarbij horende videoclip (die best komisch is op het begin).

One Direction - Best Song Ever

Dit liedje ontdekte ik laatst en het is zeker de moeite waard om even te luisteren:

The Royal Concept - On Our Way

Ook laatst ontdekt, je moet er even aan wennen.
Natalia Kills - Saturday Night

En dan zet ik nu de 3 liedjes die ik het meeste op replay zet op een rijtje:
Deze tipte ik laatst al en ik blijf hem nog steeds heel vaak luisteren.

MKTO - Classic



Go Back To The Zoo - Charlene

Deze heb ik van de film LOL en de laatste tijd druk ik toch iets vaker op replay als ik hem voor bij hoor komen.


Rock Mafia - The Big Bang

Jij nog nieuwe liedjes ontdekt?
Love,
Me
Bron: Youtube

No comments:

Post a Comment