112013

2013!

Gisteren postte ik een post over 2012, maar aangezien het vanaf vandaag 2013 is gaat het in deze post over de films die dit jaar uitkomen! Dus als je van plan bent om dit jaar naar de bioscoop gaat dan is hier een lijst van ideeën naar welke film :)
Tumblr_mfyni69d661r0i9t4o1_500_large

The Great Gatsby
(Te zien vanaf 16 mei in Nederland, voor andere landen klik hier)

 
 Scary Movie 5
(Te zien vanaf 2 mei in Nederland, voor andere landen klik hier)
 
 
The Hunger Games: Catching Fire
(Te zien vanaf 21 november in Nederland, voor andere landen klik hier)
Er is nog geen trailer van ... Dus hier maar de trailer van het eerste deel The Hunger Games:
 
 
 The Hangover Part III
(Te zien vanaf 30 mei in Nederland, voor andere landen klik hier)
Hier kon ik ook nog geen (officiële) trailer van vinden dus hier de storyline die ik op IMDB heb gevonden:
" This time, there's no wedding. No bachelor party. What could go wrong, right? But when the Wolfpack hits the road, all bets are off. "
En de trailer van het eerste deel:
 
 
 Safe Haven
(Te zien vanaf 4 april in Nederland, voor andere landen klik hier)
 
 
 En er zijn natuurlijk nog honderden andere films die dit jaar uitkomen maar dit waren tot nu toe mijn favorieten :)

En welke film zou jij graag willen zien die in 2013 uitkomt?
Love,
Me
Bronnen: Youtube, IMDB & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment