932013

Music

Het is weer tijd voor een muziek update :).. Deze week met Carly Rae Jepsen, Glee en meer :) dus lees snel verder.
PS. Youtube deed een beetje vreemd en ik kon de video's er niet bijzetten, sorry daarvoor :( Maar als je op de links drukt kom je vanzelf op Youtube en kun je hem ook gewoon luisteren.
Tumblr_lzhucitg1r1qkvaj2o1_500_large
Gister ontdekte ik een cover van Ed Sheeran (!) én Passenger (!) en ik kan nog steeds niet stoppen met luisteren!

 Ed Sheeran & Passenger - No Diggity/Thrift Shop
Kun je hem niet luisteren probeer het dan hier
 
 Deze week hebben ze bij Glee hun 500ste liedje gezongen! En dat moet ik natuurlijk wel even delen :)
 142_large
 
 Carly Rae Jepsen heeft een nieuwe song! die ik je natuurlijk ook graag even laat horen! :)
2a6a63f2787711e2a9de22000a1f92c9_7_large
 Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You
Kijk & Luister hem hier
 
Voor de rest heb ik nog niet zoveel ontdekt deze week maar hopelijk ben je hier al zoet mee :)
Zo niet? Dan is er op Vevo nog een nieuwe Stylized met Demi Lovato!
Kijk hem hier 
 
Love,
Me
Bronnen: WeHeartIt & Youtube

No comments:

Post a Comment