832013

KeesTolIsDeMol :)

Ja ik weet dat ik lang niet meer heb geschreven, sorry daarvoor! Maar even iets anders jullie kennen vast wel het programma Wie is de mol? en gister was daarvan de finale en Kees Tol (kun je kennen van Onderweg naar morgen). Ik ben zelf dol op deze serie en probeer hem ook elk jaar te volgen! Maar zelf ben ik nooit zo goed om de mol te raden. Meestal denk ik dat de uiteindelijke winnaar de mol was maar dit jaar wist ik het (moet toegeven pas nadat Carolien was afgevallen, dus pas bij de finale :$).

"Ik ben de mol! Ik ben de mol! Ik kan het niet vaak genoeg schrijven, roepen of zelfs schreeuwen!"
Is een regel uit het dagboek (op avro.nl/wieisdemol) van Kees. Hij is blij dat hij het eindelijk niet meer geheim hoeft te houden.
Paulien (de winnares) is natuurlijk heel blij dat ze gewonnen heeft en verteld in haar dagboek op avro.nl/wieisdemol dat ze geprobeerd heeft heel het spel haar hoofd koel te houden (en wat is dat gelukt zeg!).
En omdat Kees en Paulien natuurlijk de enige personen waren die meededen zet ik alle deelnemers nog even op een rijtje:
  • Ewout Genemans - Presentator/producent, geboren: 1985 (afgevallen in aflevering 1)
  • Joep van Deudekom - Cabaretier, geboren: 1960 (afgevallen in aflevering 2)
  • Janine Abbring - Presentatrice/journaliste, geboren: 1976 (afgevallen in aflevering 3, door slechte val)
  • Tim Haars - Acteur/Presentator, geboren: 1981 (afgevallen in aflevering 4 & 5 (kwam in aflevering 5 terug maar viel toen opnieuw af))
  • Tania Kross - Operazangeres, geboren: 1976 (afgevallen in aflevering 6)
  • Daniël Boissevain - Acteur, geboren: 1969 (afgevallen in aflevering 7)
  • Zarayda Groenhart - Tv-maakster/journaliste, geboren: 1982 (afgevallen in aflevering 8)
  • Carolien Borgers - Cabaretière, geboren: 1983 (verliezer)
  • Kees Tol - Presentator, geboren: 1982 (de mol)
  • Paulien Cornelisse - Schrijfster/cabaretière, geboren: 1976 (winnares)
 En wie was jouw mol?
Love,
Me
Bronnen: Google, Wie is de mol (avro)

No comments:

Post a Comment