892013

Drama Sunday Film Tip

Films kijken is een van mijn favoriete bezigheden (als je het nog niet had ontdekt) en zondag is altijd de rustige dag dat ik films of series kijk, vandaar dus om de week de Drama Sunday Film Tip, omdat drama op zondag nog beter is! Vandaag tip ik de film The Bling Ring.
fablydia | User Profile | Instagrin

Deze film heb ik al eerder genoemd in een post over films die ik nog wilde kijken.
 
Plot: Een op waarheid gebaseerd verhaal over een groep tieners die er alles aan doet om net zoals de sterren te leven en vooral te kleden. Het begint met auto's leegroven maar gaat al snel over in, in huizen inbreken van onder andere Paris Hilton (Het is ook echt Paris Hilton's huis dat je ziet in de film. De andere huizen van bekende mensen zijn niet van die personen.). En als ze dan de eerste keren er gewoon mee wegkomen kunnen ze het niet laten om nog verder te gaan, maar ja niet alles loopt goed af...
Duur: 90 minuten
Genre: Crime, Drama
Met: Emma Watson, Katie Chang, Israel Broussard en meer.
Jaar: 2013
Trailer:
IMDB Cijfer: 6.2
Mijn mening: Ik moet eerlijk toegeven dat ik héél erg hoge verwachtingen had over deze film, het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat die daar niet helemaal aan heeft voldaan. Maar dat is mijn schuld want het wil niet zeggen dat het geen goede film is, integendeel! Het is goed gefilmd, geacteerd en in elkaar gemonteerd, ook een leuke muziek keuze by the way. Zeker leuk om te kijken met een stel vriendinnen. En wat ik ook mooi vind is dat het Hollywood wereldje eens van de andere kant wordt belicht, de wat slechtere kant.
 
 
Ben jij nieuwsgierig naar The Bling Ring?
Love,
Me
Bronnen: Youtube, IMDB & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment