1192013

On The List To Watch... Update

Een maand geleden postte ik een post over films die ik nog wilde gaan bekijken. Ik had 5 films op een rijtje gezet, We're The Millers, The Mortal Instruments, The Bling Ring, Almost famous & Disconnect. En ik kan ze al bijna allemaal van mijn lijstje strepen, lees verder voor de update :)
Alívio Imediato

 
We're The Millers
Deze heb ik ongeveer anderhalve week geleden gekeken en ik vond hem geniaal! De film is ontzettend grappig en zeker een aanrader!
 
The Mortal Instruments: City Of Bones
Deze film heb ik ook nog niet heel lang geleden gekeken maar de kwaliteit was ontzettend slecht dus het verhaal was moeilijk te volgen, maar wat ik voor zover al wel kan zeggen is dat het heel mooi gemaakt is (zover ik het kon zien :P).
 
The Bling Ring
Deze film heb ik afgelopen vrijdag gekeken en zondag zat die in mijn Drama Sunday Film Tip. Een heel goede film over de keerzijde van L.A.
 
Almost Famous
Dit is de enige van de lijst die ik nog niet bekeken heb maar wat ik in de post On The List To Watch... al aangaf is dat ik deze eigenlijk van de lijst wilde schrappen. Waarschijnlijk ga ik hem nog wel een keer bekijken maar hij staat niet op mijn planning.
 
Disconnect
Deze film heb ik op dezelfde dag gekeken als ik de lijst maakte (niet helemaal eerlijk dus..). Het is al even geleden maar ik kan me nog wel herinneren dat hij héél goed was! Ik heb er ook nog een Drama Sunday Film Tip artikel over geschreven waar je meer over de film kan lezen :)
 
Welke films staan op jouw lijstje?
Love,
Me
Bron: Weheartit
 
 
 

No comments:

Post a Comment