1882013

Drama Sunday Film Tip

Films kijken is een van mijn favoriete bezigheden (als je het nog niet had ontdekt) en zondag is altijd de rustige dag dat ik films of series kijk, vandaar dus om de week de Drama Sunday Film Tip, omdat drama op zondag nog beter is! Vandaag tip ik de film Disconnect.
max thieriot | Tumblr
Deze film heb ik al eerder genoemd in een post over films die ik nog wilde kijken, nou dat heb ik gedaan en daar ben ik blij mee want dit is echt een heel goede film!

Plot: In deze film volg je 4 verschillende verhaallijnen. De eerste gaat over een hard werkende advocaat die samenwoont met zijn vrouw, zoon en dochter. Na een dramatische actie van de zoon, gaat de vader op zoek naar de reden waarom hij dat gedaan heeft. Als tweede is er een weduwnaar die samenwoont met zijn zoon, hij weet alleen niet dat zijn zoon en een vriend van hem een klasgenoot pesten via Facebook. Het derde verhaal gaat over een man en vrouw die worden beroofd van al hun geld via internet, ze doen er alles aan om erachter te komen wie het is, maar daarna? En als laatste is er een verslaggeefster die op een volwassenensite een jongen ontmoet die ze wil interviewen voor een verhaal over tienerprostitutie, maar gaat ze daar niet een beetje té ver in?     
Genre: Drama, Thriller
Duur: 115 minuten
Jaar: 2012
Met: Jason Bateman, Hope Davis, Jonah Bobo en nog veel meer...
Trailer:

IMDB Cijfer: 7.1
Mijn Mening: Normaal heb ik bij films met verschillende verhaallijnen altijd één favoriet en de rest boeit me eerlijk gezegd meestal niet zo, maar bij deze film vond ik alle verhaallijnen heel goed. Ik vind het ook goed dat het het verhaal vertelt na de zelfmoord van een van de spelers (ja ik verklap het ik weet het...), meestal stoppen films daarna maar deze vertelt het verhaal erna. Ook is het goed dat het allerlei opzichten laat zien, de verhalen zijn heel verschillend maar toch met elkaar verbonden. Dit zou een verplichte film moeten zijn voor jongeren, een waarschuw die geloofwaardig wordt gebracht!
 
 
Love,
Me
Bronnen: IMDB, Youtube & WeHeartIt

No comments:

Post a Comment