1482013

Where I've Been Up To Lately #1

Veel mensen gebruiken Instagram om te laten zien wat ze doen. Ik maak af en toe gewoon foto's zet er van allerlei filters en kaders overheen/omheen, en dan zet ik ze in een post :)
 

Dit is een dubbele poster. Ik heb een tijdje geleden de vlag van Engeland na gemaakt met markers (roze & blauw), maar die was een beetje mislukt dus toen heb ik een paar dagen geleden een collage gemaakt met, waar ik later achter kwam, bijna alleen maar plaatjes uit de H&M folder (ook één uit de Vogue). Toen heb ik die eroverheen geplakt en voilà!
 
Ik las dit artikel in de krant (The Daily Mail, van 30 juli) en werd er niet zo vrolijk van. Is het niet goed leesbaar? Nou het gaat erover dat als je je stem opneemt dat die bijna hetzelfde klinkt als dat anderen hem horen. Ook stond erin dat je je stem veel lager hoort dan anderen.
 
Dit is misschien een beetje een rare foto, maar dit is van mijn allerliefste ;) sleutelhanger. Hij heeft 3 jaar aan mijn fietssleutel gehangen (hij combineerde alleen niet zo met mijn fiets...), en ik had nooit door hoe kinderachtig die eigenlijk was. Maar nu vond ik het toch echt tijd om hem te vervangen...
 
En dit is zijn vervanger, nog steeds een beetje kinderachtig met die Minnie mouse maar, toch al wel een verbetering, niet?
 
 
 Ik vond het nodig om mijn deur eens te gaan costumizen, en dus heb ik dat gedaan, met plaatjes, reclames etc. uit de Elle, de Vogue en de Glamour, o en 1 ding uit de Flow. Ik ben best blij met het resultaat, wat vinden jullie?
 
Dit is een foto van mijn muziek map en een stukje van mijn nieuwe tablet hoesje. In mijn muziek map zitten allemaal liedjes met noten enzo, niet heel speciaal. 
 
 
Dit is mijn allerliefste hondje, Dunya! Ze is zo'n schatje! Ze is nu een maand 3 jaar, en laten we hopen nog vele jaren.
 
 
Ik had al verteld dat ik naar Parijs ging, niet? En hier een collage gemaakt om een nieuwe app uit te proberen (Photo Grid). Wat je op de collage ziet zijn wat dingen uit Disneyland, de Eiffeltoren, de Moulin Rouge en nog meer.
 
 
En gister wachtte op mij de nieuwe IKEA gids in de brievenbus, en was ik me daar even blij mee! Nu hopen dat ik er nog veel inspiratie uit kan halen!
 
En dit heb ik de laatste tijd wel zo'n beetje gedaan. En wat heb jij de laatste tijd gedaan? 
Love,
Me
Bronnen: The Daily Mail, Ikea, Vogue, Elle, Glamour, H&M & Flow

No comments:

Post a Comment