392014

Film Review: Grown Ups 2

Het is weer Film Review tijd en deze keer staat Grown Ups 2 klaar. Grown Ups zelf heb ik nooit gezien maar dat was totaal niet nodig voor Grown Ups 2. Benieuwd naar wat ik ervan vond? Lees dan snel verder!

Grown Ups 2

Plot: Lenny (Adam Sandler) besluit om weer terug te verhuizen naar zijn hometown, zodat hij zijn oude vrienden weer kan zien en zijn kinderen met hun kinderen kunnen opgroeien. Maar niet alles verloopt zoals het hoort.
Jaar: 2013
Duur: 101 minuten
Genre: komedie
Met: Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, David Spade, Nick Swardson, Taylor Lautner
Vanaf: 12 jaar
Regisseur: Dennis Dugan
Motto: They’ll do anything for their families… Except grow up.
IMDB cijfer:
5.4
Mijn mening: Grown Ups 2, keek ik op een verjaardag en eerlijk gezegd heb ik Grown Ups (1) niet gezien, dus ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten. Maar dat bleek totaal niet nodig te zijn! Dat vind ik altijd een pluspunt aan een film als je het eerste deel niet per se gezien hoeft te hebben om het te kunnen volgen. Ook vond ik het (hoe kan het ook anders met een komedie) een hilarische film! Maar ik moet wel zeggen dat sommige grappen tot irritatie toe herhaald werden (net op het randje). Ook was het niet heel erg realistisch, maar dat maakt meestal niet zo heel erg veel uit. En nog een pluspunt was de goede cast! Ik weet niet of ik hem echt aanraad, maar het is wel een grappige film om een keer gezien te hebben.
Kijken met…/als…: een stel vrienden die wel van flauwe humor houden.
Trailer:

Heb jij Grown Ups (2) gezien?
Love,
Me
Bronnen: We Heart It & IMDB

No comments:

Post a Comment